9th Gen Civic Forum banner
41 - 60 of 103 Posts
Ik weet niet of iemand het kan zien, maar ik heb het gevoel dat dit scherm enigszins gepixeld is in vergelijking met de standaard unit. Of het ben ik, aangezien ik een nieuwere versie van CarPlay op de auto van mijn vriendin heb gezet en die scherpere beelden heeft
Ik zou ze beide opnieuw moeten bekijken, maar ik denk dat de matte coating agressiever is op de CRV-radio, waardoor het er wat vlekkerig uitziet. De resolutie is laag en gepixeld, maar de coating overdrijft het imo. De standaard Honda UI met zijn donkere kleuren en minder tekst, ik denk niet dat ik het zo heb opgemerkt, maar als je CarPlay gebruikt, vallen je deze dingen op. De verlopen op sommige songachtergronden laten echt de zwakke punten van het scherm zien. Ik had hiervoor een Kenwood met dezelfde resolutie die ook gepixeld was, maar de coating was veel glanzender, dus het zag er schoner uit.

Het lijkt er ook op dat je fabrieksbeschermfolie nog steeds op de CRV-radio zit, heb je die eraf gehaald? Ik heb er eigenlijk een online gevonden en expres gekocht omdat ik dacht dat het de beschermfolie was die erop zat toen de auto nieuw was, dus ik dacht dat als ik hem eraf zou halen, hij krasvrij zou zijn en ik had gelijk. Vreemd dat iemand hem 7-8 jaar heeft laten zitten lol.

----

Er is een instelling in het verborgen menu genaamd 'Parking lot narrowing condition setting' en al mijn opties hebben niets ingesteld. Ik vraag me af of deze zijn ingevuld voor Civics met een brede multi-view camera of CRV's en of ze invloed hebben op de richtlijnen. In het zelfdiagnostisch menu verschijnt de brede camera achteraan rood in plaats van groen.

Image

Image

Image

Ik heb dit ook gekocht toen het een paar weken geleden in de aanbieding was.

Draadloze CarPlay is fijn. De enige vertraging die ik merk, is wanneer ik een nummer vooruit probeer te spoelen, lol

Ik heb geprobeerd de instellingen in 'Instelling voor het versmallen van de parkeerplaats' aan te passen, maar geen van de instellingen die ik probeerde te selecteren bleef helaas staan, de opties bleven altijd leeg.

Ik denk ook dat ik erachter ben gekomen hoe ik het Siri-volume kan aanpassen (en mogelijk het volume van de kaartmeldingen, ik gebruik geen gesproken meldingen voor kaarten, dus kan het momenteel niet bevestigen). Je kunt naar Kaarten gaan en op de Siri-zoekknop drukken en het volume aanpassen met het stuurwiel terwijl Siri luistert/praat. Het zou een ander niveau moeten laten zien dan je muziek.

Als het niet teveel moeite is, kan iemand mij dan de afmetingen van de CRV-radio bezorgen? Het is moeilijk te zeggen, maar op de foto's lijkt het er bijna op dat het dubbel din is. Zo ja, dan zou dat kunnen betekenen dat ik een $30 dubbel din-bezel kan gebruiken in plaats van een dure oem-bezel van een 2013 Civic te kopen.

Weet je of je de functionaliteit van de cd-speler verliest met deze mod? Ik zie geen sleuf op de CR-V-hoofdeenheid, hoewel het er wel uitziet alsof er een uitwerpknop is.
Je verliest de functionaliteit van de cd-speler niet. De uitwerpknop zorgt ervoor dat het scherm uitklapt en een cd-sleuf onder het scherm onthult. Let echter op een paar dingen die ik heb geleerd tijdens het proberen hiervan.

1: de crv-hoofdeenheid is NIET precies dubbel din en past niet in een standaard dubbel din-adapter zonder een kleine aanpassing.

2: Deze mod werkt NIET op de Lx-modellen van Civic of op een Civic die niet de premium audio heeft, aangezien de crv-hoofdeenheid geen interne versterker heeft.

3: Als je een crv-hoofdeenheid koopt, ZORG ER ABSOLUUT VOOR dat de verkoper de ontgrendelcode heeft, je kunt de ontgrendelcode niet van het vin krijgen en de website hondakey waarnaar iedereen verwijst, is nu defect, dus je kunt die sleutel niet krijgen als je hem niet hebt gekregen.

Wanneer is de Honda-sleutelwebsite opgeheven?
Weet het niet zeker, maar als je naar de website probeert te gaan, staat er dat het certificaat 500 dagen geleden is verlopen, dus waarschijnlijk begin 2023. Als je het verlopen certificaat negeert, word je gewoon naar een andere site doorgestuurd. Op dit moment zie ik geen manier om die ontgrendelcode te krijgen, tenzij deze wordt gegeven

41 - 60 of 103 Posts