2012 Civic EX-L Navi sedan
Dus ik heb een paar batterijen doorlopen voordat ik controleerde wat het probleem veroorzaakte. Mijn multimeter gaf aan dat er iets 500 mA trok met de auto uit gedurende 5 minuten of een uur; ik weet dat het minder dan 50 mA zou moeten zijn. Ik trok alle zekeringen één voor één eruit, en #29 onder de motorkap was de boosdoener. Onlangs, om te voorkomen dat ik 's ochtends of na het werk naar een lege batterij loop, trek ik #29 eruit nadat ik de deuren heb vergrendeld. Best lastig, aangezien ik zonder de zekering geen elektrische sloten, geen radio, navigatie, imid, Bluetooth, etc. heb.
Is er een manier voor mij om de boosdoener in de zekering 29-kring te achterhalen, of kan dit het beste aan de dealers worden overgelaten?
Dus ik heb een paar batterijen doorlopen voordat ik controleerde wat het probleem veroorzaakte. Mijn multimeter gaf aan dat er iets 500 mA trok met de auto uit gedurende 5 minuten of een uur; ik weet dat het minder dan 50 mA zou moeten zijn. Ik trok alle zekeringen één voor één eruit, en #29 onder de motorkap was de boosdoener. Onlangs, om te voorkomen dat ik 's ochtends of na het werk naar een lege batterij loop, trek ik #29 eruit nadat ik de deuren heb vergrendeld. Best lastig, aangezien ik zonder de zekering geen elektrische sloten, geen radio, navigatie, imid, Bluetooth, etc. heb.
Is er een manier voor mij om de boosdoener in de zekering 29-kring te achterhalen, of kan dit het beste aan de dealers worden overgelaten?