9th Gen Civic Forum banner
41 - 60 of 117 Posts
"Oni" mówią, że masa nieresorowana jest warta 4 razy więcej niż redukcja masy w porównaniu do redukcji masy powyżej sprężyn. RPF1 lub Oz racing allegeritas są prawdopodobnie najlżejsze.
WedsSports są lżejsze, około 12 lub 13 funtów dla felg 17-calowych, są szalone lekkie, ale kosztują więcej niż RPF1 i OZ.
Dobrym stosunkiem jakości do ceny lekkiego koła jest Kosei, ważą one mniej więcej tyle samo co RPF1 i OZ, ale kosztują mniej i są produkowane w Japonii.
Będę musiał je sprawdzić. Dzięki
 
Fajnie, nie chcę najlżejszego koła, ponieważ mieszkam w południowej Kalifornii, cholerne drogi to piekło lol
 
Discussion starter · #44 ·
Sądzę, że moje obawy dotyczą w pewnym stopniu przyspieszenia na prostej? Czy ktoś jeszcze zauważył, że 0-60, 0-100 i ćwierć mili są wolniejsze z lżejszym kołem?
większość ludzi to czyta, a ich pierwszą reakcją jest poślizg kół....

Jeśli twoim instynktem jest poślizg kół, masz rację, lżejsze koła utrudniają uzyskanie przyczepności na starcie ze względu na wagę.
 
Discussion starter · #45 ·
Jest wolniej tylko dlatego, że z lżejszymi kołami łatwiej jest zakręcić oponami. Dlatego trudniej uzyskać przyczepność. W pliku pdf kierowca to skomentował. Więc jeśli opanujesz start, twój 60 stóp będzie szybszy, a także 0-60
lub bardziej przyczepne, miększe opony...
 
or stickier, softer tires...
Opony fabryczne, które próbowałem, jeździły z ciśnieniem 34 PSI, a następnie wróciłem do fabrycznego zalecanego ciśnienia 32 PSI. Wydawało się, że mają nieco lepszą przyczepność przy ciśnieniu 32 PSI.
 
Opony seryjne, które wypróbowałem, jeździły z ciśnieniem 34 PSI, a następnie wróciłem do fabrycznie zalecanego ciśnienia 32 PSI. Wydawało się, że miały nieco lepszą przyczepność przy ciśnieniu 32 PSI.
Hej Kev, czy próbowałeś jeździć z ciśnieniem 35 psi? Używam tego ciśnienia od pierwszego dnia i jestem zadowolony.
 
Nie, zauważyłem, że miałem lepszą przyczepność przy niższym ciśnieniu PSI, a także drogi tutaj są kiepskie i wyboiste, więc chciałem bardziej miękkie opony, aby pochłaniały więcej nierówności.
 
stock 18"Wow! Wirówka do sałaty jest ciężka! Cóż, wciąż je uwielbiam na razie. Może pewnego dnia zrzucę 10 funtów na róg.
 
  • Like
Reactions: team3d
lacierto said:
Its only slower bc with lighter wheel its easier to spin tires. Therefore harder to get traction. On the pdf file thr driver commented on it. So if umaster the launch ur 60ft will be quicker and so is ur 0 -60
Dobry kierowca, który potrafi zminimalizować poślizg opon do niezbędnego minimum, osiągnie najlepsze wyniki przyspieszenia, niezależnie od masy nieresorowanej.
 
Prawdopodobnie nie w głowach większości ludzi, ale spodziewałbym się niewielkiego wzrostu MPG, przechodząc z, powiedzmy, 29-funtowego koła OE na 18-funtowe RPF1?
 
Discussion starter · #55 ·
Prawdopodobnie nie w głowach większości ludzi, ale spodziewałbym się niewielkiego wzrostu MPG, przechodząc z, powiedzmy, 29-funtowego koła OE na 18-funtowe RPF1?
tak, powinno to dać ci mały wzrost mpg.... nie jestem pewien, ponieważ mpg zdecydowanie nie zaprząta mi głowy...
 
Discussion starter · #57 ·
Przypomina mi to stare powiedzenie rowerowe: "uncja na kole jest warta funt na ramie".
 
  • Like
Reactions: MeeSh and team3d
41 - 60 of 117 Posts