9th Gen Civic Forum banner

R18 Niestandardowy dolot zimnego powietrza RAM (Kompletny przewodnik)

6.3K views 14 replies 6 participants last post by  oplix  
#1 · (Edited)
Całkowity koszt wyniósł około 50 $ z podatkiem

Filtr wlotowy DNA motoring za 20 $ (taki sam jak K&N) z Amazon

Następujące elementy z Home Depot:

18 $ rura aluminiowa HVAC 3'
4 $ kolanko PVC 90 stopni
5 $ za dwie obejmy zaciskowe

1. wymień filtr powietrza oem na wysokowydajny
2. usuń wszystkie fabryczne rury wlotowe i rezonator za skrzynką filtra
3. połącz rurę HVAC ze skrzynką wlotową (+ obejma zaciskowa) i poprowadź ją do miejsca, w którym znajdował się fabryczny rezonator wlotowy.
4. użyj istniejącego otworu spustowego w wykładzinie błotnika po stronie kierowcy (w pobliżu miejsca, w którym znajduje się fabryczny rezonator) i zrób wokół niego nacięcia nożyczkami, aby utworzyć zakładki, które można zagiąć. (Możesz również wyciąć niestandardowy otwór, ale zdecydowałem się po prostu zrobić zakładki na wypadek, gdybym chciał wrócić do stanu fabrycznego)
5. dopasuj kolanko PVC do otworu za pomocą plastikowych zakładek, aby je przez nie przełożyć i utrzymać na miejscu. Wlot powinien być skierowany do przodu w kierunku przodu samochodu.
6. uformuj koniec rury HVAC tak, aby przylegał do kolanka PVC. Zabezpiecz go drugą obejmą zaciskową.

Super responsywna przepustnica i brzmi niesamowicie przy 3k+ RPM. Regulacja paliwa wydaje się być nieco lepsza niż w oryginale dla MPG.

Użyłem również czarnej błyszczącej folii winylowej na kolanku PVC, aby ładnie wyglądało.

Jest to również uważane za wlot ramowy, ponieważ im szybciej się poruszasz, tym więcej powietrza jest wtłaczane do wlotu.

Istnieje również zaleta posiadania wlotu zimnego powietrza z filtrem w fabrycznej skrzynce wlotowej zamiast z przodu, ponieważ nigdy nie nasiąknie on deszczem.

Image

Image

Image

Image

Image
 
#4 ·
Myślę, że moje etui na telefon kosztowało więcej niż wszystkie twoje części lol.

Jestem pewien, że nie ma żadnych zysków, może trochę więcej dźwięku, co sprawia, że ​​twój dyno w tyłku myśli, że masz trochę więcej mocy lol.
 
#5 ·
Myślę, że moje etui na telefon kosztowało więcej niż wszystkie wasze części lol.

Jestem pewien, że nie ma żadnych zysków, może generuje trochę dodatkowego dźwięku, co sprawia, że wasze "butt dyno" myśli, że macie trochę dodatkowej mocy lol.
Nie nagrzewa się prawie tak bardzo jak standardowy dolot. Więc jeśli mieszkasz w stanach takich jak Floryda, ma to korzyści dla wydajności.
 
#6 ·
Całkowity koszt wyniósł około 50 $ z podatkiem

20 $ filtr wkładany DNA motoring (taki sam jak K&N) z Amazon

Następujące elementy z Home Depot:

18 $ 3' rura aluminiowa HVAC
4 $ kolanko PVC 90 stopni
5 $ za dwie obejmy do węży

1. wymień filtr powietrza oem na wysokowydajny
2. usuń wszystkie fabryczne rury dolotowe i rezonator za skrzynką filtra
3. podłącz rurę HVAC do skrzynki dolotowej (+obejma węża) i poprowadź ją do miejsca, w którym znajdował się fabryczny rezonator dolotowy.
4. użyj istniejącego otworu spustowego w wykładzinie błotnika po stronie kierowcy (w pobliżu miejsca, w którym znajduje się fabryczny rezonator) i zrób wokół niego nacięcia nożyczkami, aby zrobić zakładki, które można zagiąć. (Możesz również wyciąć niestandardowy otwór, ale zdecydowałem się po prostu zrobić zakładki na wypadek, gdybym chciał wrócić do oryginału)
5. dopasuj kolanko PVC do otworu, używając plastikowych zakładek, aby je przez nie dopasować i utrzymać na miejscu. Wlot powinien być skierowany do przodu w kierunku przodu samochodu.
6. uformuj koniec rury HVAC tak, aby przylegał do kolanka PVC. Zabezpiecz go drugą obejmą do węża.

Super responsywna przepustnica i brzmi niesamowicie przy 3000+ obr./min. Regulacja paliwa wydaje się być nieco lepsza niż w oryginale dla MPG.

Użyłem również błyszczącej czarnej folii winylowej na kolanku PVC, aby ładnie wyglądało.

Jest to również uważane za dolot ram air, ponieważ im szybciej się poruszasz, tym więcej powietrza jest wtłaczane do dolotu.

Istnieje również zaleta posiadania dolotu zimnego powietrza z filtrem w fabrycznej skrzynce dolotowej zamiast z przodu, ponieważ nigdy nie nasiąknie on deszczem.
Pamiętam, że FKX/Team 3D robi ram air dla naszych samochodów. Po prostu zastępuje światło przeciwmgielne po stronie kierowcy. Osobiście nie użyłbym ram air w R18, ponieważ właśnie zauważyłem, że zużyłem więcej paliwa i niewiele zyskałem na mocy. Wygląda fajnie, ale moim zdaniem nie warto. Może dla Si, tak.
 
#7 ·
Chłopaki, ja
Pamiętam, że FKX/Team 3D robi ram air dla naszych samochodów. Po prostu zastępuje światło przeciwmgielne po stronie kierowcy. Osobiście nie używałbym ram air w R18, ponieważ właśnie zauważyłem, że zużyłem więcej gazu i niewiele zyskałem pod względem mocy. Wygląda fajnie, ale moim zdaniem nie warto. Może dla Si, tak.
masz prawdopodobnie rację. Wracam do oryginału
 
#9 ·
Co sprowadza nas z powrotem do często powtarzanej prawdy, że uzyskanie znacznej mocy z R18 jest trudne bez poważnych modyfikacji (aka doładowania).
 
#13 ·
Lubię domowe rzeczy takie jak to. Zawsze wychodzą zaskakująco tanio, jeśli są dobrze zrobione.

Naprawdę chcę zrobić zimny dolot powietrza w moim 1.6 i-dtec. Zauważyłem znaczącą różnicę w wydajności między gorącymi i zimnymi dniami. Obecny wlot powietrza znajduje się dosłownie na górze komory silnika za wszystkimi chłodnicami!

Rozebrałem mnóstwo części kilka dni temu i nie mogę znaleźć ani jednego dobrego miejsca, żeby go umieścić! :cautious:
 
#15 ·
Cóż, wróciłem do fabrycznego + usunięcie rezonatora. Myślę, że to prawdopodobnie najlepsza opcja.

Nadal bardzo lubię ten mod z getta, ale polecam użycie mniejszego kolanka wlotowego. Ten na zdjęciach ma chyba 3 cale. Polecam 2 cale. Zauważyłem lepszy moment obrotowy z mniejszym wlotem.