Całkowity koszt wyniósł około 50 $ z podatkiem
Filtr wlotowy DNA motoring za 20 $ (taki sam jak K&N) z Amazon
Następujące elementy z Home Depot:
18 $ rura aluminiowa HVAC 3'
4 $ kolanko PVC 90 stopni
5 $ za dwie obejmy zaciskowe
1. wymień filtr powietrza oem na wysokowydajny
2. usuń wszystkie fabryczne rury wlotowe i rezonator za skrzynką filtra
3. połącz rurę HVAC ze skrzynką wlotową (+ obejma zaciskowa) i poprowadź ją do miejsca, w którym znajdował się fabryczny rezonator wlotowy.
4. użyj istniejącego otworu spustowego w wykładzinie błotnika po stronie kierowcy (w pobliżu miejsca, w którym znajduje się fabryczny rezonator) i zrób wokół niego nacięcia nożyczkami, aby utworzyć zakładki, które można zagiąć. (Możesz również wyciąć niestandardowy otwór, ale zdecydowałem się po prostu zrobić zakładki na wypadek, gdybym chciał wrócić do stanu fabrycznego)
5. dopasuj kolanko PVC do otworu za pomocą plastikowych zakładek, aby je przez nie przełożyć i utrzymać na miejscu. Wlot powinien być skierowany do przodu w kierunku przodu samochodu.
6. uformuj koniec rury HVAC tak, aby przylegał do kolanka PVC. Zabezpiecz go drugą obejmą zaciskową.
Super responsywna przepustnica i brzmi niesamowicie przy 3k+ RPM. Regulacja paliwa wydaje się być nieco lepsza niż w oryginale dla MPG.
Użyłem również czarnej błyszczącej folii winylowej na kolanku PVC, aby ładnie wyglądało.
Jest to również uważane za wlot ramowy, ponieważ im szybciej się poruszasz, tym więcej powietrza jest wtłaczane do wlotu.
Istnieje również zaleta posiadania wlotu zimnego powietrza z filtrem w fabrycznej skrzynce wlotowej zamiast z przodu, ponieważ nigdy nie nasiąknie on deszczem.
Filtr wlotowy DNA motoring za 20 $ (taki sam jak K&N) z Amazon
Następujące elementy z Home Depot:
18 $ rura aluminiowa HVAC 3'
4 $ kolanko PVC 90 stopni
5 $ za dwie obejmy zaciskowe
1. wymień filtr powietrza oem na wysokowydajny
2. usuń wszystkie fabryczne rury wlotowe i rezonator za skrzynką filtra
3. połącz rurę HVAC ze skrzynką wlotową (+ obejma zaciskowa) i poprowadź ją do miejsca, w którym znajdował się fabryczny rezonator wlotowy.
4. użyj istniejącego otworu spustowego w wykładzinie błotnika po stronie kierowcy (w pobliżu miejsca, w którym znajduje się fabryczny rezonator) i zrób wokół niego nacięcia nożyczkami, aby utworzyć zakładki, które można zagiąć. (Możesz również wyciąć niestandardowy otwór, ale zdecydowałem się po prostu zrobić zakładki na wypadek, gdybym chciał wrócić do stanu fabrycznego)
5. dopasuj kolanko PVC do otworu za pomocą plastikowych zakładek, aby je przez nie przełożyć i utrzymać na miejscu. Wlot powinien być skierowany do przodu w kierunku przodu samochodu.
6. uformuj koniec rury HVAC tak, aby przylegał do kolanka PVC. Zabezpiecz go drugą obejmą zaciskową.
Super responsywna przepustnica i brzmi niesamowicie przy 3k+ RPM. Regulacja paliwa wydaje się być nieco lepsza niż w oryginale dla MPG.
Użyłem również czarnej błyszczącej folii winylowej na kolanku PVC, aby ładnie wyglądało.
Jest to również uważane za wlot ramowy, ponieważ im szybciej się poruszasz, tym więcej powietrza jest wtłaczane do wlotu.
Istnieje również zaleta posiadania wlotu zimnego powietrza z filtrem w fabrycznej skrzynce wlotowej zamiast z przodu, ponieważ nigdy nie nasiąknie on deszczem.