9th Gen Civic Forum banner
261 - 280 of 428 Posts
Ik begon me hieraan te ergeren. Ik heb een paar foto's die ik op mijn i-mid heb proberen te zetten en ik krijg steeds de foutmelding dat ze niet kunnen worden geladen. Maar andere foto's die ik erop zet, werken wel. Ligt dit aan de grootte van de foto's?

begon me hieraan te ergeren, Ik heb een paar foto's die ik op mijn i-mid heb proberen te zetten en ik krijg steeds de foutmelding dat ze niet kunnen worden geladen. Maar andere foto's die ik erop zet, werken wel. Ligt dit aan de grootte van de foto's?
Je moet de foto instellen op een specifieke resolutie: 234x480, 468x960, 702x1440 of 936x1920

• Bij het importeren van behangbestanden moet de afbeelding zich in de hoofdmap van de USB-flashdrive bevinden. Afbeeldingen in een map kunnen niet worden geïmporteerd.
• Het bestandsformaat van de afbeelding dat kan worden geïmporteerd, is BMP (bmp) of JPEG (jpg).
• De individuele bestandsgrootte is beperkt tot 2 MB.
• De maximale afbeeldingsgrootte is 1.920 x 936 pixels. Als de afbeeldingsgrootte kleiner is dan 480 x 234 pixels, wordt de afbeelding in het midden van het scherm weergegeven, waarbij het extra gebied zwart wordt weergegeven.
• Het aantal bestanden dat kan worden geselecteerd, is maximaal 255.
• Er kunnen maximaal 64 tekens in de bestandsnaam worden weergegeven.

Je moet de foto instellen op een specifieke resolutie: 234x480, 468x960, 702x1440 of 936x1920
dat kan niet kloppen, ik heb er een toegepast van 1280 x 807

Ik heb de grootte veranderd van degene waar ik de foutmelding op blijf krijgen, de huidige grootte is 169kb en is een jpg net als alle andere die ik erop heb gezet, de naam van het personage is 3 karakters. laadt nog steeds niet.

Snel in elkaar gezet, iedereen die Spaceballs heeft gezien, zou het leuk moeten vinden :p

Nam de snelheidsmeter afbeelding en de achtergrond vector art online, zette er een beetje transparantie op en veranderde de grootte! Kan het nog niet op de auto proberen, maar hoop het later vandaag te kunnen doen :)

Image
HA! Ik heb nog steeds een Spaceballs cast en crew T-shirt waarschijnlijk ergens op zolder!

^^^geweldig

Verzonden vanaf mijn ADR6350 met behulp van AutoGuide.Com Free App

Dus als ik een USB-stick opnieuw naar fat32 zet, wat foto's in de root-map zet, welk programma gebruik ik dan om de juiste megapixel te maken? Dan upload ik het naar de I-mid, en het vervangt een van de schermen of kan ik het in de zwarte ruimtes plaatsen?

Verzonden vanaf mijn HTC One X met behulp van AutoGuide.Com Free App van mijn HTC One X met behulp van AutoGuide.Com Free App

Een van de schermen is bestemd voor behang. Photoshop is perfect, maar er is waarschijnlijk andere software die je kunt gebruiken. Of je kunt me sturen wat je wilt, en ik zal het formatteren.

Een van de schermen is bestemd voor behang. Photoshop is perfect, maar er is waarschijnlijk andere software die je kunt gebruiken. Of je kunt me sturen wat je wilt, en ik zal het formatteren.

Verzonden vanaf AutoGuide.com Free App
Elke fotosoftware werkt zolang je de foto kunt bijsnijden tot de juiste afmetingen en kunt opslaan als .jpg.

Verzonden vanaf AutoGuide.com App

Is er niet ook een probleem met de bestandsgrootte?
Ja, maar een 1920x936 .jpg is kleiner dan de limiet van 2 MB. Alleen als je het bestand in .bmp-formaat laat, kom je echt in de problemen. Allemaal heil aan .jpg-formaatcompressie.

Ik kan niet winnen met de wallpaper lol. De grootte is onder de limieten, opgeslagen als een .jpg, bestandsgrootte vergeleken met andere wallpapers die ik op de imid heb gezet... krijg nog steeds de foutmelding "kan niet laden". :banghead:

261 - 280 of 428 Posts