Wat zou een leuke/creatieve i-Mid wallpaper zijn? Geïnteresseerd in welke ideeën er zouden kunnen zijn, en ik heb nog geen draad hierover gezien, dus ik dacht dat ik er een zou beginnen. Plaats je ideeën!
Je moet de foto instellen op een specifieke resolutie: 234x480, 468x960, 702x1440 of 936x1920begon me hieraan te ergeren, Ik heb een paar foto's die ik op mijn i-mid heb proberen te zetten en ik krijg steeds de foutmelding dat ze niet kunnen worden geladen. Maar andere foto's die ik erop zet, werken wel. Ligt dit aan de grootte van de foto's?
Er is ook een bestandsindelingstype en een grootte limiet. Verzonden vanaf AutoGuide.com AppU moet de foto instellen op een specifieke resolutie: 234x480, 468x960, 702x1440 of 936x1920
dat kan niet kloppen, ik heb er een toegepast van 1280 x 807Je moet de foto instellen op een specifieke resolutie: 234x480, 468x960, 702x1440 of 936x1920
HA! Ik heb nog steeds een Spaceballs cast en crew T-shirt waarschijnlijk ergens op zolder!Snel in elkaar gezet, iedereen die Spaceballs heeft gezien, zou het leuk moeten vinden
Nam de snelheidsmeter afbeelding en de achtergrond vector art online, zette er een beetje transparantie op en veranderde de grootte! Kan het nog niet op de auto proberen, maar hoop het later vandaag te kunnen doen
![]()
Elke fotosoftware werkt zolang je de foto kunt bijsnijden tot de juiste afmetingen en kunt opslaan als .jpg.Een van de schermen is bestemd voor behang. Photoshop is perfect, maar er is waarschijnlijk andere software die je kunt gebruiken. Of je kunt me sturen wat je wilt, en ik zal het formatteren.
Verzonden vanaf AutoGuide.com Free App
Juist; Ik kan er gewoon geen noemen. Lightroom?Elke fotosoftware werkt zolang je de foto op de juiste afmetingen kunt bijsnijden en als .jpg kunt opslaan.
Verzonden vanaf AutoGuide.com App
Ja, maar een 1920x936 .jpg is kleiner dan de limiet van 2 MB. Alleen als je het bestand in .bmp-formaat laat, kom je echt in de problemen. Allemaal heil aan .jpg-formaatcompressie.Is er niet ook een probleem met de bestandsgrootte?