Wat zou een leuke/creatieve i-Mid wallpaper zijn? Geïnteresseerd in welke ideeën er zouden kunnen zijn, en ik heb nog geen draad hierover gezien, dus ik dacht dat ik er een zou beginnen. Plaats je ideeën!
LOL'sIemand anders hier had het idee om een grap uit te halen. Ik heb er een gemaakt met een groot waarschuwingssymbool met de tekst "PASSAGIERSCAPACITEIT OVERSCHREDEN!". Tot nu toe heb ik 3 van de 3 mensen ermee te pakken gehad! Hier is het:
http://i.imgur.com/jAVmL.jpg
Goed gedaan! De Star Wars-versie is best cool! Ik denk dat ik iets moet bedenken om op de mijne te zetten. De laatste tijd is het gewoon op het iPod-scherm gebleven, wat een beetje oud begint te worden.Ik heb er hier 3: 9th Gen Civic Forum : 2012 Honda Civic Forums - 9th Generation - Ashigaru's Album: Pictures for iMID
Momenteel ben ik bezig met een piratenthema "Blue Pearl" pin-up nose art stijl voor mijn Civic sedan.
Ik ben grafisch ontwerper en illustrator; Ik kan iets kustoms uitwerken als je dat wilt. Ik heb de TIE fighter targeting computer van internet geplukt; het is uber geeky, maar dat ben ik.
Neem de foto die je wilt gebruiken (waarschijnlijk het beste als het een .jpg is) en zet deze op een flash drive. Steek vervolgens de flash drive in de USB-poort in de middenconsole. Dan hoef je, denk ik, alleen maar op de Menuknop op de bediening van het stuurwiel te drukken en de instelling zou er ergens in moeten staan.urpledomokundance::rock:Hallo TRINITION... ik vind je wallpaper leuk... hoe upload je dit...weet niet hoe ik wallpaper in mijn IMID moet uploaden...
help alsjeblieft
Heb je een foto ? : )ok...ik laat mijn leeftijd zien...maar ik heb een afbeelding geplaatst van de originele Star Trek Enterprise, die blauwe phasers afvuurt.....past bij de dashboardverlichting!!
Proces: Om het zo simpel mogelijk te maken, neem je een lege flash drive en laad je een afbeelding die je als achtergrond wilt instellen.Details: De afbeelding moet een JPEG- of BMP-bestand zijn en de bestandsgrootte mag niet groter zijn dan 2 MB. Formatteer de afbeelding naar 1920 x 936 pixels als je wilt dat deze het hele scherm van de i-MID vult. Als de afbeelding niet 1920 x 936 is, heeft de achtergrondafbeelding zwarte ruimte rond de afbeelding, afhankelijk van de vorm.Hoe laad je ze in de boordcomputer?
Oh man! Dat is hilarisch!:rotfl:Ik kan niet wachten om te zien welke andere briljante wallpapers forumleden zullen bedenken om nietsvermoedende passagiers te plagen.Omg Trimition! Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn vrouw met de afbeelding die je hebt geleverd! Ik liet haar ongeveer 10 keer in en uit de auto stappen. Ik zei tegen haar schat, het spijt me, maar je moet te zwaar zijn voor de auto lmao. Hoe dan ook, toen ze het F-woord begon te gebruiken, maakte ik een einde aan de grap. Zij en ik hebben enorm gelachen! Trouwens, ik slaap vanavond op de bank.
Cool man bedankt voor de hulp!!Plaats de afbeelding in de root van een flash drive en steek deze in de USB-poort. Ga naar menu, instellingen aanpassen... en dan naar de achtergronden. Eerst moet je het "importeren", dan zal het je vragen om het "op te slaan". Zowel de import- als de opslagbewerkingen duren lang (30-60 seconden per stuk). Het zal je vragen in welke slot je het wilt opslaan (je hebt 3 slots).
Mijne is K.I.T.T. van Knight Rider, plus check de temp![]()
Staat het in het hoofdmenu? Het moet in het hoofdmenu staan.Ik kan mijn wallpaper nog steeds niet aan de praat krijgen. Er staat ofwel dat het te groot is, dus ik pas het formaat aan en dan staat er gewoon dat het niet werkt.
Ik heb het op mijn thumb drive staan.
Wat doe ik verkeerd?