9th Gen Civic Forum banner
361 - 380 of 428 Posts
Ik kan mijn wallpaper nog steeds niet aan de praat krijgen. Er staat ofwel dat het te groot is, dus ik pas het formaat aan en dan staat er gewoon dat het niet werkt.

Ik heb het op mijn thumb drive staan.

Wat doe ik verkeerd?
Staat het in het hoofdmenu? Het moet in het hoofdmenu staan.

Ga naar deze website i-MID Wallpapers, zet je afbeelding daar neer, snijd hem bij zoals je wilt, sla hem op. Laad hem vervolgens op je USB-stick (helpt als de afbeelding het enige op de USB-stick is). Het zou moeten werken.

Of je kunt je eigen maken met Paint Shop Pro of Photoshop, of een van de vele anderen.

Moet 840 x 468 zijn in jpg-formaat.
Ik zoek foto's en bewerk ze met Powerpoint
Sla de dia vervolgens op in jpg
Open het bestand in Paint en wijzig het formaat naar 840x468 (ik heb Paint met Win7).
Opslaan op USB in de root.
Hier is er nog een die ik net op deze manier heb gemaakt.

Attachments

Zomer's 840x468 is een goede, gematigde grootte, maar het hoeft niet precies die grootte te zijn. Het is die verhouding, of ongeveer 11x6, met de 'breedte'-afmeting maximaal 1920, wat trouwens veel groter is dan nodig is voor zo'n klein scherm.

Ik heb foto's gebruikt met een breedte van tussen de 400 en 500 met resultaten die niet te onderscheiden zijn van grotere afbeeldingen.

Het zit in die metrieke onzin. haha

• Like
Reactions: Daniel
Voor zover ik kan beoordelen, win ik, maar ik kan het niet delen. haha

Ik heb gemerkt dat de kilometers en de tijd ongeveer de helft van de afbeelding bedekken, dus ik heb de tijd genomen om de afbeelding nog wat verder te bewerken om hem er netter uit te laten zien. Ik hoop dat jullie van deze nieuwe bewerking genieten.

361 - 380 of 428 Posts